A Wascosa lízingtársaság leszállította az utolsó 404 típusú Tanpps műtrágyaszállító vasúti teherkocsit, amelyeket a Waggonbau Nieskytől rendelt még 2016-ban a K + S számára. A 75 köbméteres Tanpps kocsi központi és oldalsó ürítőnyílásokkal van ellátva, és a sorozatgyártott példányok a jövőben a Tanoos és Tadns típusokat fogják felváltani. A jármű DRRS 25L forgóváza korróziógátló tulajdonságokkal rendelkezik, ezért a kocsi alkalmas só szállítására is. Niesky települése egyébként a Görlitz–Bautzen vonal közelében, attól északra fekszik.

A United Wagon Co (amely a nevéhez képest a legnagyobb orosz vasútikocsigyártó cég) 25 Tyoe 15-9545 kénsavszállító tartályvagont épít az RS-Trans szállítmányozó társaság megrendelésére. A beszerzés az RS-Trans új üzletpolitikájához igazodik, jelesül az ügyfelekhez való egyéni megközelítés, az igényekre adott gyors válaszadás és az útvonal-hálózat optimalizálása a fő cél, amit többek között a kiváló ár-érték arányú, új generációs vasúti teherkocsikkal kívánnak elérni.

Az új típusú koronavírus világjárvány ellenére az orosz távol-keleti Primorje-2 közlekedési folyosón 2020 eleje óta 65 százalékkal nőtt az árufuvarozás volumene. A Primorje-1 és Primorje-2 elnevezésű szállítási folyosókat 2018 augusztusában indították el. Utóbbi szolgál a Kína (Csinlin terminál) és Oroszország (Zarubino kikötője), majd innen tovább Korea és Japán közötti árufuvarozásra. Mindkét folyosó áthalad Vlagyivosztok szabadkikötőn, ahol az ellenőrző pontok éjjel-nappal működnek. Az említett folyosókon áthaladó potenciális rakomány-, elsősorban konténerforgalom becslések szerint elérheti az évi 45 millió tonnát.

forrás: railwaygazette.com
fotó: Tanpps műtrágyaszállító kocsi

KERESÉSHEZ KEZDJEN EL GÉPELNI, MAJD NYOMJON ENTERT