Május 25-étől újra fogadják az ügyfeleket a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélközpontjai és központi ügyfélszolgálata. A központi ügyfélszolgálat változatlan nyitvatartással, míg az ügyfélközpontok reggel hét és este hét óra közötti üzemelnek, figyelembe véve a közösségi közlekedésben még mindig tapasztalható jelentős forgalomcsökkenést. A budapesti Liszt Ferenc-repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont továbbra is zárva tart, újbóli megnyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ.
Az ügyfélközpontokban kötelező az orr és a száj eltakarása a hat évnél idősebbek számára, az értékesítőhelyeken csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat bent egyszerre, és biztosítják ügyfeleik számára a kézfertőtlenítőszer használatát a bejáratnál.
A március 12-e után pótdíjjal sújtott utasoknak az ügyfélközpontok újranyitásától számított 5 munkanapon belül van lehetőségük arra, hogy utólag bemutassák bérletüket, tehát május 29-ig. A BKK arra kéri ügyfeleit, hogy csak a személyes ügyintézést igénylő ügyekben keressék fel ügyfélközpontjait és a központi ügyfélszolgálatot.

Az ügyfélközpontokban többek között a jegy- és bérletvásárlás mellett, egyedi esetekben például a MÁV-Starthoz köthető egyéb termékek is beszerezhetők.

forrás: MTI
A Móricz Zsigmond körtéri ügyfélközpont

KERESÉSHEZ KEZDJEN EL GÉPELNI, MAJD NYOMJON ENTERT