A COVID-19 vírus (koronavírus) elterjedésének korlátozása érdekében az OLTIS Group a.s. és az OLTIS Hungaria Kft. március 16-tól kezdve úgynevezett „krízis munkarendet” vezetett be – lépéseket és intézkedéseket tett a cégcsoport vállalatainak folyamatos üzemelését, a munkafeladatok teljesítését, a szolgáltatások nyújtását és a folyamatban levő projektek munkálatait illetően. A konkrét munkafeladatokat a krízis munkarend idején kombinált munkamódban látják el, amely az ún. home office alkalmazását (a home office-hoz biztosítottak a szükséges műszaki feltételek), és az alkalmazottak az egyes kirendeltségek munkahelyein, valamint a cégcsoport székhelyén való tartózkodásának korlátozott rendjét jelenti.
Az OLTIS cégcsoport teljes körűen elfogadja a hatályos kormány, a krízis menedzsment munkacsoport, valamint a cégcsoportot érintett tagállamok biztonsági tanácsainak rendeleteit, az alkalmazottaink és az üzleti partnereink védelmére. Az összes intézkedés a jelen epidemiológiai krízishelyzet átvészelésének érdekében lett elfogadva, az OLTIS Group vállalatainak a munkaminőségének lehető maximális mértékű megőrzésére, és a esetleges károk megelőzésére.
Az OLTIS Group összes vállalata és alkalmazottja a jelen krízishelyzetben is teljes teljesítménnyel dolgozik; igyekeznek megtenni mindent annak érdekében, hogy a keletkezett helyzet ne befolyásolja az OLTIS szolgáltatásainak minőségét. Nagy hangsúlyt fektetnek az adatközpontjuk üzemelésének biztosításra – tekintettel arra, hogy a szolgáltatásaink kritikus infrastruktúrájáról van szó – valamint az ügyfeleik információs rendszereinek műszaki támogatására is.
forrás: OLTIS kommunikáció